Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

bullterrier.se.usmiva@seznam.cz

31. 3. 2010 8:56
Zajímalo by mě, co vás vedlo k tomu,

že jste se chtěl stát členem AZ? Když mě před časem došla prozatím poslední obálka z VS, očekával jsem buď vyřazení ze záloh, nebo další hvězdu. Místo toho byl vložený slepý povolávací rozkaz. Tedy kompletně vyplněný, určeno seřadiště, kudy povede přesun, kde se bude vyzbrojovat a podobně, ovšem bez datumu. Vedlo mě to k přemýšlení, za jakých okolností a jak bych na něj reagoval, kdyby byl aktivován. Jinak si myslím, že pokud si chcete zastřílet, je spousta střeleckých klubů i s combat střelbou a nácvikem taktiky, kterou se na vojně nenaučíte. Některé střelecké parkůry bývají skutečně zajímavé.

0 0
možnosti

AaronP

31. 3. 2010 15:04
Re: Zajímalo by mě, co vás vedlo k tomu,

Je to tak...kdybych si chtěl zastřílet, rozhodně existují snazší způsoby, než se nechat pár týdnů "buzerovat" někde v okolí Vyškova.

Jak jsem psal hned ve svém prvním příspěvku, prvotním impulzem byla nuda. Přesněji řečeno potřeba "něco dělat" kombinovaná s mým pohledem na armádu jako instituci. Taky si myslím, že AZ jako takové smysl mají (ač ho třeba v současné době nenaplňují) a tak bych byl rád, kdyby se udržely naživu. No a na to jsou třeba lidi. A řekl bych, že v jejich případě bude spíš nedostatek mladých blátošlapů než potenciálních velitelů. Kde jinde se dá využít neschopnost jako přednost? (tohle prosím berte s nadsázkou)

0 0
možnosti
  • Počet článků 0
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 0x
Tato hodnota není prázdná.